lördag 17 mars 2012

BKV U19 VANN


BKV BESEGRADE HÄSSELBY - I EN BRA TRÄNINGSMATCH

Jag valde bort Gimo-resan pga av "festförberedelser", men jag hann i alla fall upp på Sportcentrum för att kolla in U19 spela träningsmatch mot Hässelby SK. Ett lag som ska spela i Juniorallsvenskan Norra. Såg dock bara andra halvlek och även om spelet var lite så där halvtrögt så tyckte jag BKV såg trygga ut, och när killarna gjorde 2-1 (Simon blev träffad av ett inlägg typ ;) kände jag att matchen var i hamn på något vis. En bra första halvlek hörde jag också, vilket är ett bra bevis på att vi har en bra bredd i de yngre leden med tanke på att det var ju massor av skador och sjukdomar.

Dagens trupp: Pelle, Isa, Robin, Skoog, Crille, Sam, Alexander, Sirre, David, Simon, Dennis U17, Oskar U17, Edvin U17, Wiman U17.
Bra jobbat grabbar, och Peter/Anders!

Nu blir det kolla V75, sen på med finkostymen.... BKV-party På Stället!! Vi ses där!


Gunnarsson, Dennis och Simon i full attack

Dennis i stilstudie

Isa

Stor Hässelby-back

Balotelli eller?

Lite knäpp bild, vad händer liksom... och kolla in mössan "I love Amsterdam" ;)

Sam

Isa i kramp

Det var inte bara jag som frös

Ett bicykleta-försök av... Edvin tror jag han heter.

Tack för en god match.

Kloka människor...

Kjelle... domar#¤"%&¤%/  ;)

En förhoppningsvis nöjd Peter


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar