lördag 21 juli 2012

JA JUST DET JA


BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG - MEN JAG VAR JU INTE ENS DÄR

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte ens har skrivit slutresultatet i matchen mellan "Roslagsalliansen" och Djurgården. Och vid det här laget vet ni säkert alla redan om att det blev 5-0 till DIF, och att resultatet inte var allt för orättvist. Vad ska man säga, icke oväntat anser i alla fall jag, och ska jag vara riktigt ärlig tror jag nog att dom hade kunnat göra ett par till med lite fokus.

Skoj att någon "tar tag" i såna här ska vi kalla det jippon, för jag tror det gynnar hela Roslagen osv. Cash till klubben som styr upp det, en del kontakter knyts, spelarna får matcha mot spännande lag, publik och fans får se "de sina" osv osv. Men jag har lite svårt med att se till laguttagningar, svårast av allt. Här i NT står det lite mer om matchen,,, och här på Rådmansös egna hemsida.

ps. Nu har träningarna äntligen startat upp igen och snart snart kanske man får se vargarna lira igen. Kul!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar