lördag 7 februari 2015

AKROPOLIS VANN


TRÄNINGSMATCHANDET HAR BÖRJAT - FÖRLUST MED 0-4 I PREMIÄREN

Jag var upp och såg första halvleken mellan BKV Norrtälje - Akropolis IF och det var väl som vanligt när det gäller träningsmatchande i början på februari. Lite stelt där ute på planen fast det är ju som sagt inte så konstigt med tanke iskalla vindar och diverse frusna kroppsdelar. Själv ångrade jag att jag inte åkte hem och bytte om innan matchen men jag hann inte, lågskor och skjorta var ingen bra kombo idag brrr. Spelet då, ja Akropolis var ett nummer större helt enkelt och hade mest bollinnehav, vargarna fick jaga och jaga. 0-1 kom till ganska billigt tycker jag men jag stod väldigt långt ifrån situationen, #18 fick stå och smeka in bollen lite för enkelt och oattackerad.

Ni får läsa mer på BKV:s hemsida senare angående matchbilden, provspelarna och positionerna... men målen trillade in i minut 5, 69, 84, 89. Och även om det låter som stora siffror så var det inte alls så överlägset och det känns bra, trots att det förmodligen var försvarsspel som skulle övas. Men det tar vi igen mot Frej nästa gång, då ställer vi ut bussen ;)

Bra jobbat Vargar!

























"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar