fredag 12 oktober 2018

TÄBY IMORGON


VAD HÄNDER IMORGON - VEM HAMNAR VAR

Mycket mycket spännande matcher imorgon med tanke på hur tabellen ser ut, dels om vilka som kommer att få kvala till division ett (Karlberg, Lidingö, Stocksund) men också vilka som kommer att få lämna "tvåan". Att Vasalunds IF redan har vunnit serien vet vi redan, men för BKV:s del så är det bara vinst imorgon mot Täby som räknas och gärna då också att Mora torskar mot Gusk... men förlorar BKV och Mora, så finns ju faktiskt chansen ändå inför slutomgången, fast då blir det en ren chansning, Mora möter svaga Bollnäs och BKV starka Karlberg. BKV måste lösa det imorgon helt enkelt och jag önskar all lycka till och kommer givetvis att stötta er på plats vilket jag hoppas att fler i byn gör. Kämpa killar, och till er som gör mål imorgon, jag behöver nya glädje-bilder, smäller ni in den så rusa in i kameran tack ;)

ps. tyvärr så överväger jag att lägga ner BKV-Blogg om det blir "trean" framöver med tanke på att jag saknar en sponsor. Ok jag är väl medveten om att jag är en fis i rymden osv men vet ju samtidigt om att jag har spelarnas stöd, så visst vore det roligt att få fortsätta. Om ni känner att jag behövs så maila gärna bkvblogg@live.se, eller om BKV själva vill offra en liten slant för en gångs skull så, ja visst.... det är småsummor, ok. Själv har jag sponsrat med femsiffrigt, bara så ni vet vad jag offrat för laget ;)


Helgens matcher
BKV Norrtälje - Täby FK
Strömsbergs IF - Skiljebo SK
Valbo FF - Vasalunds IF
Gamla Upsala SK - IFK Mora FK
IFK Lidingö FK - Karlbergs BK
IFK Stocksund - FC Gute
Bollnäs GIF FF - Sundbybergs IK


Tabell-läget inför näst sista omgången
8.  Täby FK         24 7 7 10 35-38 -3 28
9.  Gamla Upsala SK 24 7 6 11 31-42 -11 27
10.Valbo FF                 24 6 7 11 33-36 -3 25
11.IFK Mora FK         24 6 2 16 30-74 -44 20
---------------------------------------------------------------------
12.BKV Norrtälje         24 3 8 13 30-45 -15 17
---------------------------------------------------------------------
13.Bollnäs GIF FF         24 2 8 14 20-57 -37 14
14.Strömsbergs IF         24 3 2 19 21-78 -57 11


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar