tisdag 8 november 2011

EN VECKA HAR GÅTT


OTROLIGT DÅLIG UPPDATERING NU - SORRY

Slänger bara in ett inlägg och ber lite om ursäkt för att ingenting händer på bloggen, men det är ju fullständig stiltje nu. Inga matcher, ingenting.... jo en sak. Jag vill berömma dom grabbar som nöter på med sina träningar just nu, dag efter dag. Och jag tror banne mig att juniorerna tränar mer än "eliten" ;) Mörkt, kallt, svart, blåst, regn, löv, höst, svett, tårar och värkande ben... mina hjältar!! Men SJÄLVKLART så stretar ju alla andra lag på också, och givetvis förtjänar även dom en massa beröm. Men ni vet ju att jag fokuserar lite ur mina egna ögon sett, dvs med egenintresse i en spelare, och det lag han krigar i. Men det klart det blir en massa annat BKV också ju, eller hur.

Ha det gott i höstmörkret och jag avslutar med en liten historia:
Sebastian: Mamma, varför har jag störst snopp i skolan, är det för att jag är större än alla andra i sjuan?
Mamma: Nä det är för att du är 27 år och efterbliven. Ät upp spagettin nu och sluta kladda ner djurgårdströjan.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar