torsdag 10 november 2011

I BRIST PÅ ANNAT


SKONA MIG FRÅN ZLATAN-HYSTERIN (SORRY JONTE)

Scrollande ner på Aftonbladets hemsida idag och kunde räkna till 28 (!) klickbara länkar som relaterade till Zlatan. Inte undra på att boken redan är slutsålt, har ni sett någon annan "författare" som har fått sån reklam i massmedia som den här killen? Helt makalöst! Ok ni kanske kommer att köpa och läsa boken, men jag väntar nog tills den står på ÖB på bokrean för trettionio spänn, innehållet lär ju inte vara mindre aktuellt då så attt säga ;) Och till nästa år kan det tydligen bli fler böcker, Hedman, Elmander, Wernblom osv... oh my God!

På tal om något helt annat, läste för någon dag sedan på Svenska Fans om BKV och "silly-season", intressant läsning tyckte jag. Bra sida, bra skribent. Dock lite fundersam över vissa spelare hit och dit, men det lär säkert klarna under vintern. Skrattade dock när jag läste att samtliga spelare hade en position på planen, utom en stackare haha.... allround, bra eller anus? Ni vet mitt svar ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar