tisdag 1 november 2011

NOVEMBERMÖRKER


BKV SPELADE  OAVGJORT
En ganska skön novemberkväll måste jag säga, men det var inte spelet som värmde i kvällens träningsmatch mot Österåker. Matchen slutade 1-1 även om resultattavlan inte direkt skrek ut det. Vad ska man säga om matchen då.... stressigt! Tyckte mig se en hel del nervösa insatser, men åter igen, jag ska inte skriva om varken personliga insatser eller matchanalyser. Sånt överlåter jag åt andra kunniga personer, men jag hoppas någon som såg det hela förstår lite vad jag menar.

FEM SNABBA
- En bättre andra halvlek av BKV, mindre stress, mer drag
- Bella är garanterat hes imorgon, jä*** vad han fick gapa idag
- Robrospelare, det var lite oväntat
- Tack för kaffet Tobbe
- Domarna, driver dom med mig eller. Jag måste vara med i dolda kameran eller nåt!

(Sorry men det funkar inte att fota efter 20.00)
Förresten, så här lite små-sent kan jag väl berätta för er som inte redan vissste det, att Falun klarade sig kvar i "tvåan" genom att besegra Örebro Syrianska med 1-0 borta och 3-2 hemma. Så vi får väl skicka ett grattis till dom, även om det är lite sent påkommet. Men av förklarliga skäl så har ju inte intresset varit på topp kring deras kvalspelande om man säger så.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar