torsdag 27 oktober 2011

GLÄDJEBESKED


HAUTA KRAMAR SIG FAST - VID BKV

Höll på att glömma bort att skriva en rad, om att Peter Hautalahti stannar som tränare i BKV en säsong till. Hur man nu kan glömma det (?), typiskt mig liksom. Skönt besked i alla fall, för det är en kille som jag ju har sett agera som ett proffs både som tränare och coach. Och banne mig om jag inte tror att han har en hel del revansch-lusta inför 2012 också, så om allting går som det ska så längtar jag redan nu efter kommande säsong. Tagga upp killarna nu Hauta, jag vet att du kan!!

Och sen vill jag skicka ett tack till "Dosa" för många bra matcher och några riktigt viktiga baljor. Ha det gott mannen, vi ses på någon match framöver ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar