lördag 1 oktober 2011

FY FAN VA SKÖNT ;)


TRE UNDERBARA POÄNG FÖR BKV - VILKEN DAG

Snacka om nervösa slutminutrar idag, 3-2 är ju ingen jätteledning liksom, men det höll hela vägen de här gången. En jättebra insats av samtliga där ute, en riktig krigar-prestation av BKV, och ska man ta fram någon som stack ut lite så måste jag ju nämna Andreas Lindström. Irriterade och löpte konstant, härligt att se för en som älskar "jävlaranamma", och två strutar på det. Men som sagt ALLA ska ha cred idag, och jag kan redan nu avslöja att BKV vinner över Falun nästa helg om man behåller den här inställningen.

En annan sak som imponerade idag var ju publiken (196 typ), var har ni varit förut? Stort engagemang, skrik och handklapp och till och med lite gap på domaren (som för övrigt snackade ihjäl spelarna). Förresten, linjelöparn sa åt mig att inte klaga en gång (!), vad tror ni han fick för svar ;)
Nä alla ni som var där, jättetack för det var kul att höra er, synd på att det var i sista hemmamatchen bara. Häng med till Falun vet ja, vi hyr bussar hehe.

Nu missade jag tyvärr AIK:s match idag men jag ångrar mig INTE, det här kändes så viktigt och med facit i hand så gjorde jag ju rätt val. Tror till och med att det vare tack mig ni vann faktiskt, har ju flytet nu... Liverpool vann derbyt, 4 av 4 rätt på V75 i nuläget och snart 13 rätt på stryktipset. AIK lär ju vinna med 5-0 *host*... där sprack det va ;)

Tack alla för en underbar dag... nu suger vi på karamellen en dag sen köttar vi vidare.
BRA JOBBAT GUBBAR!!!

FEM SNABBA POSITIVA
- Publiken... wow!
- Bröderna Lindström... uuuu!
- Vädret... ååååå!
- Deras mittback... hehe!
- Lagmaskinen... tuff-tuff-tuff!
PS. Och det gör ju ingenting om Falun torskar idag... 0-0 efter 80 min.

 
Andreas råtaggad från start, underbart!!

Tobbe H slet som ett svin idag

Tobbe flaxar upp i varje höjdduell

BKV-köttare

Bella omringad av halva Spårvägen

Bernström krigade kanon

1-1 Andreas Lindström 45:e

Kim firar lite för sig själv ;)

2-1 Tobbe Lindström 52:a

3-1 av matchens lirare Andreas Lindström i 61:a

Halva Norrtäljes räddningstjänst kom för att kolla

Delar av den grymt bra publiken

Alex fick hoppa in och hade en i stolpen

Det ska f** smaka blod i munnen Andreas ;)

Tre poäng... Tack Bella och Martin

Och jag fick "onda ögat" hehe


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar