måndag 3 oktober 2011

BKV-RAGGARE



NYA STILEN I BKV

Har ni läst Spårvägens matchanalys, om inte så måste jag säga att deras syn på vår fotboll i lördags var lite lustig haha.... "Norrtälje satsade vildsint och det blev riktig raggarfotboll".... det får stå för dom och i viss mån kanske det ändå inte är ett helt fel uttryck. Men då får jag hoppas på att det blir ännu mera raggare av BKV i Falun på lördag då. KÖTTA!!

Förresten, kära läsare. Ni vet väl att det finns möjlighet att åka med i buss till Falun, hör av er till kansliet omgående om ni vill ha plats/platser. Vore stort om det kom en busslast liksom ;) Vet tyvärr inte själv inte om jag hinner att följa med, då mitt arbete är ett enda sjukt resande just nu. Men jag kommer att göra allt jag kan för att haka på.... undrar om dom säljer öl på hemresan, för oss raggare hehe.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar