måndag 28 maj 2012

TORSK


 TACK TILL BKV-REDAKTIONEN SVENSKAFANS - BKV BEHÖVS PÅ NÄTET


Jag måste bara tacka Fredrik för lite fortlöpande referat till en som är långt hemifrån, men tyvärr så var ju inte resultatet det bästa. 0-1 hemma mot vad jag ser som värste motståndaren (IFK Österåker) var ju inte det man ville ha direkt. Känns lite surt att se serien flyga iväg redan nu, ja jag vet, det är långt kvar osv osv, men jag är en sån som vill ha grepp om saker och ting och inte förlita mig på andra eller att det kanske ska gå bättre.... shit! HATAR att förlora!!


Men jag har samma känsla för dom som ger upp, för att dom just förlorar. Nä nu jä**** blir det på med "blåstället" för det här duger inte, ni kan ju mycket bättre det vet ni. Österåker är bra det vet jag ju redan efter att ha sett dom "äga" BKV i en träningsmatch tidigare i år, men inte hade dom något speciellt bättre spelarmaterial, tänk på den ;) Äsch, nu biter vi ihop och låter nästa motståndare få ta emot våra varg-bett, vilket alltså innebär att vi åker över till Fardhem på Gotland och käkar upp varenda jäv** får i nästa match!!!! Den som förlorar då får inte åka med hem igen.


ps. Mitt tips 1-1 fungerade inte, men det var inte mitt fel så klart. Jag skyller alltid på domare, laget eller väder/parkeringar/poliser/bollkallar osv osv i all oändlighet..... amen.


Norrtälje Tidining skriver massor HÄR!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar