tisdag 21 augusti 2012

DM-FINAL TVÅ


DET ÄR NU DET SKA AVGÖRAS - BKV ELLER GUSK

Imorgon avgörs vilka som vinner DM-finlen U19, BKV eller GuSK. Som bekant så vann BKV bortamatchen med 5-2 så man har lite att gå på resultatmässigt, men jag hoppas killarna inte känner någon som helst segervittring redan innan avspark. Nä här är det full rulle, stenhårt jobb och fokus som krävs, för det är ett bra lag och får motståndarna ett par måls övertag, ja då kan det bli jobbigt. Själv är jag bortrest så jag missar tyvärr det hela, men jag håller tummarna stenhårt för er, det vet ni.
LYCKA TILL GRABBAR! Gör mig stolt!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar