torsdag 13 mars 2014

TACK ANDRÉS

 
 BLEV RÖRD IKVÄLL - ANDRÉS LEVERERAR ALLTID

Kommer ni ihåg den där killen som typ hängde 800 mål förra säsongen för BKV, han som utklassade alla andra i skytteligan och som var så grymt ödmjuk. Andrés Thorleifsson, vilken lirare!!
 27 mål, 12 före tvåan  Iranpak i Österåker, och har jag inte helt fel i mina "hjärnbanker" så gjorde du fyra "fyrlingar och ett hattrick typ haha.... sjukt!!! Rätta mig gärna om jag har fel :) 
Men som sagt, Andrés skrev till mig ikväll och lät mig så klart publicera det hela. Vargar, det här är till er ALLA, spelare, ledare, supportrar och alla ni andra som stöttat och hängt med på "resan". Ta åt er och gå vidare, för nu jävlar vargar kör vi 2014.... ATTACK!!

ps. Andrés, vi ses 20/7 ;) Och lycka till, alla vargar håller klorna för dig, det vet du!!

Andrés:
"Även fast jag tillbringade endast ett år i det röd-blåa stället var det ett år jag sällan kommer glömma. Stämningen som vi hade är svårslagen och vilken säsong vi lyckades med. Måste tacka alla spelare och alla runt omkring laget, utan er hade jag inte tillhört en allsvensk klubb idag. Det är även fler som kan ta det steget med rätt inställning. 

Ett speciellt tack ska riktas till den eminenta BKV-bloggen som tagit magiska bilder vilka bringar fram otroliga minnen. Så mycket tid du lägger ner är svårt att förstå och jag hoppas du fortsätter så jag kan följa allt som händer härifrån Sverige baksida. 
Det är nytt år och ny serie som väntar. En tuffare sådan men jag är övertygad att ni kommer slåss i toppen om ni klarar er från för mycket skador. Den sammanhållningen och offerviljan för lagkamraten kommer man långt på. Tråkigt nog kommer jag inte kunna se någon match men oavsett kommer jag sitta klistrad framför mobilen när ni spelar och få uppdateringar. Vill återigen tacka alla för ett grymt år och lycka till i div 2. 

PS  jag ska tippa på serieseger (18ggr pengarna), så se till att vinna :) "












 osv osv osv osv osv osv......



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar