lördag 15 augusti 2015

INFÖR ARAMEISKA


SÖNDAG 15.00 - ARAMEISKA BORTA

Var det inte en tuff match senast så är det nu, Arameiska som jag anser vara ett av dom bästa lagen i serien, på bortaplan. Här gäller det att vi är med från minut ett för dom lär gå på knock. Ju längre 0-0 står sig så kommer frustrationen att växa fram, så är det bara. Ska inte komma med några coach-råd men det stod ju faktiskt redan i meningen innan. Håller tummarna stenhårt för er killar och jag hade mer än gärna varit på plats men mina kids kommer hem i helgen och min familj går före allt. Men efter dom så kommer ni. Hörde på avvägar att Armanerna såg er som ett lätt byte i helgen, så jag hoppas verkligen att ni kan trycka ner deras ego i halsen på dom. Vi går inte upp men vi ska fan inte dela ut gratispoäng, ok ;)  KRIGA BKV!!

Lite kalla fakta om Arameniska
- Arameiska:s största vinst mot Kvarnsvedens IK med 5-0
- Aramieska:s största förlust, 1-2 mot Enskede IK och Syrianska IF.
- Förlorade senast mot Enskede men innan dess, i maj.
- 4-2-3 hemma i år och 21-10 i målskillnad, håll koll bakåt!!
- #10 Stefan Ostojic jagar Bellander i skytteligan med sina nio fullträffar. Stoppa.
- Arameiska är kassa på publiken så räkna inte med mer än typ 100 betalande.
- Åter igen bäbis-blått, Sandviken och Arameiska på bortaplan är INTE vackra.

Se alla Arameiska matcher HÄR.



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar