söndag 24 maj 2015

AVDELNING SKITSNACK


SERIELEDARNA FÖRLORAR - OCH SKITSNACKET FLÖDAR

BKV Norrtälje besegrade serieledande Sollentuna igår och det efter en riktig laginsats, men självklart så finns det individer på "sociala medier" som kastar dynga på allt och alla, som vanligt. Ok att man inte ska lägga energi på det osv osv men någon måste väl ändå få kasta skit på dom också ibland, vilka tomtar! Simon Johansson kan du svara på en enda fråga.... vem var det som var på plats? Andreas Larsson är ju inte ens värd en fråga då han är en grym torsk-spelare som triggar på ingenting bara för att hans "säkra 1,50 sket sig och tusenlappen for åt helvete (han verkar dock nu ha tagit bort sina inlägg, men dom är kvar på BKV:s twitterkonto).

Det här är PATETISKT, och jag tror inte att Sollentuna FK FF heller tycker att det är speciellt kul att läsa. Jag var där, jag såg matchen, jag såg viljan.... från båda lagen! Och straffarna var långt ifrån "sinnessjuka". Allvarliga anklagelser från Simon och Andreas, och om det inte var rena skit-skriverierna och ni har andra fakta så kontakta mig i så fall.

Kolla in twitter ;)











"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar