fredag 17 juni 2011

ROTEBRO KLARADE OAVGJORT


BKV "FÖLL" IGEN

Fan va svårt det är att vinna nu, det verkar helkört. På två matcher har BKV haft ledningen FYRA gånger men inte lyckats vinna, det känns BLY-TUNGT. Och nej, jag är inte kritisk, utan mer fundersam, vad är det som spökar just nu, och då blir det automatiskt att orden blir negativa när man skriver ner dom. Så vi skiter i det... det där styr spelarna, tränarna och alla andra inblandade upp. Och tänk också på att i dom här två matcherna så har ni stundtals varit bättre, eller hur.

Det positiva är vi inte förlorar, och att alla som såg matchen idag inser att det finns mer att ta av. Och inte nog med det, i nästa match har vi Henke och Martin tillbaka. Det kändes lite som en tunn bänk idag utan att vara taskig, saknar dom avstängda samt Bernström, det är bra pjäser att ha på plan (eller ring Ludde ;).
Hur som helst, jag tror vi "vann" en skitviktig pinne idag, kom ihåg det när vi summerar höstsäsongen. Är dock lite sur på min satsade hundring på 2-1 till BKV, men jag förstod att jag kastade den i sjön när 2-1 kom så pass tidigt. Kan jag fakturera kansliet tro?

Dagens Nörd - En Rotan-supporter, say no  more. Ni som satt där jag satt vet vad jag menar.
Dagens Supportrar - Juniorierna som kom och hejade trots en lång Camp-dag.
Dagens Lirare - Daniel Bellander, tyngd, kontroll och full fokus.

ps. SKITSUR på "släpande omgångar", kan någon förklara varför vissa lag ska ha fördel av matchresultat och tabell-lägen... i div 2? Hur svårt är det för ett förbund att köra a´la England. 16.00 lördag!!! (undantag tv-match.. i div 2?)


Sorry, men det blev inga bra bilder idag. Måste byta prylar snart... sponsorer?

Tobbe Wallmo ser på

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar