lördag 11 maj 2013

BKV OBESEGRAT


BKV MÖTTE UNIK - OCH MAN DELADE BRODERLIGT PÅ POÄNGEN

Som jag skrev igår så blir det tyvärr inga bilder denna helg, var ju på en mäktig släktsamling med tillhörande dop i Eskilstuna. Tänkte dock på vargarna hela tiden och följde BKV-Fans live-rapportering, men inga mål kom... och jag väntade och väntade. Till slut satt jag och glodde mellan benen hela tiden (alltså jag hade mobilen där ;), så folk trodde jag sov eller bad till högre makter. Läste sen att det hela slutade 0-0 och konstaterade först lite besviket att vi tappade poäng, men kom sen på att "än har ingen besegrat oss".... BRA JOBBAT VARGAR!!!

Jag återkommer senare eller imorgon med en kortare serieomgångs-analys eller något liknande. Men jag lär ju utelämna min "coach-elva" den här gången, fast nästa helg, då jävlar!
Förresten.... GRATTIS Wigan, stort att klippa till jätten Man City i en FA-Cup final idag! Men hade ni inte slagit ut Millwall så hade vi stått där idag, övertygad om det hehe.

ps. Bilden från ingången till Klosters kyrka i Eskilstuna, där Biskop Eskil fick huvuet kluvet på 1000-talet... blablablabla ;)  Nä nu ska vi ut och slå runt på stan lite, farfar bjuder visst. Lite orolig dock då andra sidan släkten är ungrare och dom spottar verkligen inte i glasen. Nastrovje!


 Skön motivlack på prästens kärra va.... änglar :)

 Mamma Suss kan baka... OMG!  Hör av er om ni vill ha hjälp med bakverk, BKV-Blogg fixar.

Och nu efterfest... yihaaa!
1, NEJ det är inte min flaska, Chill Out eh??... 2, självklart alkofritt (barn gör inte om detta hemma)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar