fredag 3 maj 2013

SNÄLLA NEEEEEJ


 SNÄLLA LÅT MIG SLIPPA SE DESSA - I ALLA FALL PÅ VARGARNAS TASSAR

Nu i helgen ska tydligen Sergio Agüero i City spela FA-cup final i ett par nya "Puma evoSPEED 1.2 CAMO". Inget mer med det tänkte jag, tills jag såg själva skon.... och kräktes. Dom har ju i alla fall en bra slogan för eländet "Blinka, och dom är försvunna. Men snälla, finns det ingen heder kvar inom fotbollen längre, när fan kommer flip-flopen i dobb-modell liksom. Har "Den Moderna Fotbollen" inga gränser alls??

ps. Ser jag någon i BKV med dessa på fötterna går jag hem... det är ett löfte!





osv osv osv.... avslutar med en hyllnings-sång till Agüero och ful-skon!!



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar