fredag 17 maj 2013

KÖTTA


MATCH IMORGON - NYA POÄNG?

BKV-Blogg lyckönskar så klart Vargarna imorgon, på deras bortarevir ute i Bälinge-skogarna, eller vad man nu kan kalla det. Men vad är det vi möter då? Bälinge IF.... ett lag som ligger placerade på en jumbo-plats i tabellen. Noll vinster efter fem omgångar och 4-12 i målskillnad. Sex gula kort och en utvisning, ingen målskytt som gjort mer än en balja, och två (?) spelare med full matchtid)

Bälinge - Bele Barkaby  0-2
Bollstanäs - Bälinge  3-3
Bälinge - UNIK  0-3
IFK Österåker - Bälinge  2-0
Älvsjö AIK - Bälinge  2-1

Jag är inte kungen av överskattning för jag har sett betydligt större skutor sjunka än det jag antar att ni tror jag ska säga nu ;)  Så jag hoppas på att HELA laget har full fokus imorgon och inte "tycker eller tror" något om motståndarna osv. Vi går ut och kör bara, ok... SPELAR FOTBOLL!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar