söndag 14 april 2013

ÅRSBÄSTA


 ÖVER 500 UNIKA BESÖKARE IDAG - OCH EN VINST PÅ DET, WOW

Its A Beautiful Day, Danko Jones sjunger dom rader jag har nynnat på hela kvällen, trots att jag är....

.... jätteledsen att jag svek er idag, jag menar här brukar det ju finnas bilder efter matcherna men i och med att kameran gick åt helvete direkt efter matchstart så blev det inte ett skit idag. Sorry alla. Små-deppigt med tanke på att det verkar som att det inte är relevant med reperation heller, så det måste nog bli en ny framöver. Frågan är när, vet faktiskt inte just nu.... det är ju svindyrt! Stack iväg som en skållad råtta från matchen och missade både kvittering och ledningsmål pga febrilt läsande av manualer och googlande på kamera-forum inne på en torr cafeteria Skit också! Och så förlorade Millwall semin i Fa-cupen på det.

MEN.... det blir trots allt, en av mina små favvisar Danko och "Just A Beautiful Day".... för vi vann ju!!
(har ni feta högtalare hemma, så koppla in, höj volymen och bara ös på. This is power, Chrysler-music ;)

ps. detta är en lektion i positivt tänkande min damer och herrar ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar