fredag 19 april 2013

TÄBY BORTA


LYCKA TILL IMORGON VARGAR - JAG HÅLLER TUMMARNA

Ny seriematch imorgon, och det borta mot Täby IS FK på Tibblevallen. Jag kommer tyvärr inte att hinna med att åka dit och det svider ska ni veta, älskar ju att se er spela gubbar. Oavsett vinst eller förlust. Men det är ju bara början på serien än så jag hinner nog med att även följa med er på bortaresor, jag menar avstånden är ju inte så där jättelånga i år. Värre var det när man hängde med Gnaget i vått och torrt, då blev det åka av under säsongerna kan jag lova.

Lycka till nu BKV och försök ha förra helgens andra halvlek i skallarna så tror jag på att ni plockar med er dom där tre sköna poängen hem till Norrtälje. Underskatta dock inte motståndet, ever, Täby vann ju trots allt senast mot Älvsjö med 3-2 efter att ha legat under med 2-1 med halvtimmen kvar. Så full fokus nu och kötta på lite extra för min skull ;)

Läs mer om matchen och lite annat på BKV:s hemsida HÄR, eller på Svenska Fans sida HÄR. Täbys hemsida är dock inte mycket att hänga i julgranen, senaste matchreferatet från september 2012, trist. Jag vet inte om man ska hålla på att tippa resultat egentligen, men jag kan inte låta bli att tro på ett hat-trick från A-Bella imorgon (bara han skjuter så ;)... 3-1?


ps. På tal om bortamatcher så kom jag osökt att tänka på den HÄR låten (obs ej för Swahn, 90% av styrelsen osv osv). Ni kan köra den HÄR istället.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar