fredag 20 maj 2011

BKV I HELGEN


HÄR HAR NI HEMMAMATCHERNA I HELGEN

Det finns mycket "plockgodis" i helgen när det gäller BKV Norrtälje, två mycket spännande matcher på lördag och två sevärda på söndagen. Så ni som inte redan ligger och pressar på beachen kan gott masa er upp på SPC för att stötta våra härliga spelare i någon match. Jag personligen har giltliga orsaker till frånvaro, Gnaget behöver mitt stöd och även den lokale pubägaren, så jag skippar lördagen... men det svider.

Lördagens A-lags match mot Strömsberg blir en rysare och det blir nog mycket svårt att vinna den tror jag. Även om dom tydligen vann med lite flyt senast mot nästjumbon Falun, dock med klara 3-0, så är dom ju trots allt obesegrade i serien fortfarande. OCH... bara tre insläppta på fem matcher tyder på starkt försvar. Så det blir något för Bella att bita i det, se till att tagga som f**  ;)

Pojkallsvenskan fortsätter med match mot FC Gute, ett lag som verkar bättre än vad jag trodde. Och nu har dom två raka vinster i ryggen också, en mot Assyriska borta och en mot Huddinge hemma. Som vi ju hade klara problem med. Men det skyller jag på en piss-plan, sen söndag i skogen, och en pajas på linjen ;) Hur som helst, det kan bli en spånnande match imorgon, be there!!!

Och Damerna vill vi se stänka in mål nu, noll vinster och bara ett mål. Ni kan mycket bättre det vet jag!
ATTACK ATTACK!

LÖRDAG
Herr Senior - Div.2 NS -- BKV Norrtälje - Strömsberg IF, 13:00
P-94/U17 - Pojkallsvenskan 2011 -- BKV Norrtälje - FC Gute, 13:45

SÖNDAG
Dam Senior - Dam Div 4 Östra -- BKV-Norrtälje - Frösunda SK, 18:00
P-95 - P16 div 2 kval -- BKV Norrtälje P95 - IK Sirius, 15:30

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar