lördag 7 maj 2011

DAGENS SPELTIPS


TJUGO GÅNGER DEGEN - SVAGT ODDS PÅ BKV DOCK

Såg ju att BKV Norrtälje låg ute som spelobjekt på Svenska Spel så jag tänkte att det var skoj med en liten satsning idag, men håll med om att 1,40 på BKV var ett lågt odds. Förresten, skoj att se BKV inlämda mellan VM-matcher i hockey och självaste Millwall på tipskupongen. Jag slänger in en hundring och går på följande matcher:

BKV - Kvarnsveden 1 (Bör kunna gå vägen idag, tror på taggat BKV och en fin 3-1 vinst i solen idag inför en massa publik. KÄMPA GUBBAR!!)
Rotebro - Sandviken 1  (Skräll på oddset då SIF är klar favorit, men jag inbillar mig att Rotebro är sugna på en seger här. Underskattade men det blir tufft. Jag chansar)
Skiljebo - Strömsberg X  (Tror på en tät match, 1-1 eller uddamål åt något håll, svårt. Skiljebo klar favorit till 1,48, men då blir det inga pengar. Kryss)
Falun - Sollentuna 2  (Sollentuna har börjat oväntat svagt, men vinsten över ESK förra veckan stärkte, och Falun verkar ha det tufft. United vinner ;)

Ja som ni ser på bilden så hämtar man ut 2011 spänn imorgon om den sitter, men risken är nog större att det blev en hundring mindre i plånboken hehe. Bara nu inte BKV sabbar tipset....  ps. min V75:a håller jag dock hemlig ;)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar