fredag 20 maj 2011

KVÄLLENS BORTAMATCH


BKVBLOGG SKICKAR EN LYCKOSPARK - VINN NU!!

Juniorerna drar ikväll till Rotebro för match i Juniorallsvenskan, med avspark 19.30. Dom här killarna har det inte helt lätt med tanke på dagar och tider. Enköping borta i måndags kl 19.30 och nu bortamatch ikväll igen en fredag. Tufft killar, men det har ni igen sen, tänk positivt!!

Rotebro har jag inte en susning om men deras senaste match slutade 4-6 hemma mot Dalkurderna, massor av mål med andra ord. Det skumma var att innan desss så spelade dom 3-3 mot Enköping (?) och det efter att ha haft ledningen med 3-0 i halvtid (?) Kan INTE ha varit samma ESK som jag såg i måndags, och om det nu var det så är Rotebro livsfarliga eller så var motståndarna magsjuka typ.

Lycka till och kom gärna hem med tre härliga poäng grabbar, det är ni värda... och BKV. Som ju har haft det lite motit på sistone, ska ni bli dom som vänder trenden? Förresten, jag hade mer än gärna åkt med, men jag kom precis nyss hem (15.00) efter 130 mil den här veckan. Orkar liksom inte dra iväg igen, sorry. Nästa match, Täby den 2/6 då kör jag... boka Dodgen ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar