lördag 14 maj 2011

LYCKA TILL I SANDVIKEN/HUDDINGE

NI SOM ÅKER PÅ BORTMATCH IMORGON - KÖR HÅRT

BKV herrar drar ju till Sandviken imorgon för match i serien, och det lär nog inte bli helt enkelt tror jag. Fixar ni oavgjort så är nog de flesta väldigt nöjda, men det klart ni ska gå på knock... om ni orkar efter torsdagens urtömning. Nä försök ge dom en match och tänk på en sak. Om ni vinner matchen så är ni VERKLIGEN med och slåss i toppen, viktiga poäng att spela om imorgon. KRIGA!!

U17-gänget drar till Huddinge för match i Pojkallsvenskan och jag hakar nog på där tror jag, känns lite som en jämn match men dom två gånger jag sett matcher mellan Huddinge - BKV så har det blivit en förlust och en oavgjord. Dags för vinst nu med andra ord!!

Dagens match i Pojkallsvenskan mellan Sollentuna och Boo slutade 1-0... bra ;) Och i Juniorallsvenskan spöade Upsala IK Franke med 3-0, skräll!

LYCKA TILL!!!
Ja ni tjejer här hemma också förstås ;)

ps. Och för oss som inte spelar imorgon och kan ta oss "ett glas" ikväll, bjuder jag på det här lilla sköna filmklippet hahaha...




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar