lördag 3 september 2011

BKV NÄRA - MEN ÄNDÅ INTE


FÖRLUST MED 1-3 I UPPSALA

Alla förluster svider, och allra helst när man först tror matchen är körd, och sen jobbar ikapp och är nära att ta poäng, för att sen förlora i alla fall. Ja ni fattar säkert vad jag menar, åtminstone ni som var där och såg matchen på Gamlis IP. Och jag sammanfattar hela matchen med att BKV var för respektfulla/tama i första halvlek, men det blir bra mycket bättre i andra och BKV har vittring på en kvittering. Att sedan tappa in ytterligare ett mål kändes som "skit samma", det kom liksom mitt i all press. Vill ni läsa expertanalys får ni surfa in på något av lagens hemsidor och läsa. Jag tyckte bara det var surt att förlora, men vill och hälsa gubbarna att... det är BARA att bita ihop. Nästa helg då jäv*** ;)

Tre snabba
- Jag tål inte filmare, men det visste ni redan. Tack Herr Domare för det gula på nr 7. USCH!!
- Tack för kaffet Conny ;)
- Kul att se så mycket BKV:are på läktare, bra jobbat alla!

Ja just det, övriga matcher. Och jag tycker inte att jag var helt fel ute i mina "analyser", men om jag hade tippat så hade jag ju inte täljt guld direkt.
Kvarnsveden - Spårvägen 0-3 (Inget snack, och det är nog bye-bye Kvarnsveden nu)
Skiljebo - Rotebro 1-1 (Rotan nöter på bra nu, sa ju det ;)
Sollentuna - Västerås 2-1 (Nästan kryss för VIK igen hehe)
Strömsberg - Enköping 1-1 (Typiskt SIF, och fortfarande bara BKV som vunnit där ;)

60 spänn för att se gusk - BKV

Isak och en "Ramonare"

Domartrion... som var bra... faktiskt ;)

Gusk firar 1-0, och Lindström morrar

Tobbe sänkt av en frispark, ajajaj

Tobbe tar revasch och smäller in 2-1

Såna här bilder gillar vi

Oscarsson med sina storkben

Bella rensar i försvaret

Liten men snabb målis i gusk, bra också

Filmning nr 7 gav äntligen gult kort

Pinsamt!!

Wessberg öser på med en konstspark

Polsk riksdag efter en BKV-kapning, och en guskare som knuffar omkull folk

Osmart av Ahmed, andra gula och utvisad

Gillar bara posén, rosa skor och "handväske-armar"

Oskar trycker ut nr 7

Men.. är det inte... ordförande ;)

Inhoppande Ludwig stressade högt och bra


Övriga resultat i helgen
Pojkallsvenskan
Syrianska - Enskede 3-9 (inte direkt oväntat va)
Juniorallsvenskan
Uppsala - Dalkurd FF 7-1 (Väldigt oväntat, och vilka siffror sen)
Sirius - Franke 9-2 (Enkelt för Sirius, som bättrar på målskillnaden)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar