lördag 10 september 2011

DET ÄR REFRÄNGEN SOM GÄLLER



GALET FEL TEXT - MEN DRA PÅ DEN HÄR IMORGON GUBBAR

Utspillda öl och flickor med suktande blickar, glöm det. TAGGA!!! Låten är väl kanske textmässigt inte den bästa med tanke på fotboll och matcher, men det är refrängen jag är ute efter. "Tagga tagga tagga tagga tagga, tagga, tagga...."

(En kommande klassiker: "Fan kan inte alla bara va som jag...")

Jag vill se ett A-lag som spottar blod imorgon, ett lag som skiter i respekt och som inte ser Sollentuna som något oövervinnligt. Det är alltid en massa taktiksnack, pärmar, snack och annat skit... ja, jag är likadan. Men kan vi inte glömma det imorgon och bara köra över stockholmarna? Dom är inte bättre än oss och jag ger fullständigt f** i om dom är fem centimeter längre, skalla dom på pungen i så fall. Nu går vi upp till IP/KG och tar hem tre poäng imorgon, thats it. KOM IGEN GUBBAR!!!

ps. Vill ha en fet segerbild efter matchen, ok ;)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar