lördag 24 september 2011

TACK ANNA LENA, HACKE OCH TOMMY


BKV P94 - ETT LAG ATT MINNAS

Dagens match i U17 mellan Boo FF och BKV slutade tydligen 0-5, om jag nu ska tro Boo:s hemsida, så idag släppte vi in fem baljor i varje match ajajajajaj.... Men det är inte det jag ville säga nu.

Utan det är med en tår i ögat som jag kan konstatera att Pojkar 94 nu har blivit män, ja alltså dvs att laget upphör och alla går vidare liksom. Vilka år vi har haft tillsammans, minnena är hur många som helst och staben kring laget har varit grym. Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst, citat, resor, spelare, matcher, cuper men jag kan väl kort sammanfatta det med... kommer ni ihåg:
- "Min" BP-cup med ombyten i buskarna
- Cupvinsten i Jönköping, vilken glädje, vilka föräldrar
- DM-finalerna, kämpandet och krigandet, och vinsterna
- Rimbo 2004, Ludde som tjurade i en timme efter en straffmiss
- Gotland, en underbar resa med ett supergäng
- Danmark och Helsingborg, helt otroliga upplevelser
osv osv osv... enskilda matcher i snöstormar, felkörningar, glömda spelare.

Ja faktum är att BKV har tagit ca tio år av mitt/våra liv, satt djupa minnen i mig/oss, och vi har haft det skitroligt. Och utan er och laget hade inte denna blogg funnits, hoppas att ni följer den framöver i alla fall. Det har varit ett STOR förmån att få ha varit med på denna resa tillsammans med Anna Lena, Tommy och Hacke, som har brunnit för laget och offrat mängder med tid och pengar. Vilka eldsjälar!! Tusen tack kära ni för allt, och självklart detsamma till alla er underbara föräldrar som varit med. Och om ni nu skulle vilja ha någon typ av avslutningsfest så är jag mer än gärna med och "råddar" ;)

KRAM på er!!! Och till alla spelare i P94, ni är bäst ;)

(ps. Vill ni minnas mer så finns gamla bloggen där ute på nätet, eller skriv BKVblogg på google ;)


Tommy med sin favorit-drink hehe...

Tränar-kungarna Hacke och Stahre


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar