söndag 1 april 2012

APRIL APRIL

INGET APRILSKÄMT PÅ BLOGGEN - MEN VI BJUDER PÅ DETTA

Nä det blev varken eller, tänkte ju lägga upp några "roliga" bilder men det går inte pga att blogger.com har problem med bilduppladningen igen. Strular hela tiden ska ni veta. Men jag kan ju berätta en annan sak när jag ändå håller på....

Nämligen att BKV U19 vann sin träningsmatch mot Grisslehamn idag med hela 10-3 och det låter lovande tycker jag. Bra jobbat av er killar ;) Matchreferat osv finns säkert på hemsidan under morgondagen, så håll koll där.

Weekendcampen är över och jag har hört rykten om att det hände lite på den haha. Men ni verkar ha haft några roliga dygn tillsammans och sånt gillar jag. Att bygga lag är inte att hela tiden träna träna enligt min filosofi, men det är ju så klart "grundbulten", och den viktigaste biten i ett lag. Men ordet glädje glöms ofta bort i dagens moderna fotboll tyvärr. Ha kul när ni lirar... och VINN!


ps. Syrianska - IFK Göteborg 2-1.... det får bli dagens aprilskämt. Nä visst nä, det var visst sanning ;)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar