lördag 7 april 2012

FEM SNABBA


DAGENS FOTBOLLSSKOR - ÄR LIKA MED "SKIT"

Lite stiltje på BKV-fronten just nu så jag dammar in ett par snabba reflektioner som berör ämnet fotboll. Vi kan ta fem små snabba:

- Köper man fotbollsskor för ett par tusen så borde dom väl ändå hålla ihop i åtminstone fem matcher? Den moderna fobollen är färggrann, men jag föredrar nog fan svartvitt.
- Häcken - Malmö FF 5-0.... en guldfavorit som påminner om en sköldpadda på rygg. Kvartssamtal efter två omgångar, jo jag tackar jag.
- Robro - "BKV" 1-6, say no more!
- Assyriska - FC Gute i Juniorallsvenskan, 7-2? 3-1 på elva minuter, snacka om svängdörrar hehe.
- Saknar The Den... Millwall - Hull 2-0 idag.

... ja just det, jag missar tyvärr BKV på måndag. Drar till Kalmar och kollar Gnaget istället, sorry ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

1 kommentar:

  1. Kan bara instämma: Svartvita fotbollsskor is the shit!
    Dagens dojjor passar bättre i Pride-paraden än på en fotbollsplan... ;)

    SvaraRadera