fredag 15 april 2016

GUSK IMORGON


0-3 HEMMA I FJOL - NU ÄR DET BARA ETT LÄGE SOM GÄLLER

OBS OBS OBS.... SKUMMA MARKERADE ORD PÅ SIDAN, KLICKA INTE PÅ DOM, VERKAR VARA NÅGOT SKIT-SPAM SOM CIRKULERAR, JOBBAR PÅ ATT FÅ BORT DET. SÅ KLICKA INTE!!!!


Den här bilden vill vi INTE se imorgon när BKV tar sig an Gusk i hemmapremiären kl 14.30. För det var nämligen det jag fick zooma in förra året och den synen fräter fortfarande på näthinnan. Nej imorgon är det full fokus, ett jävlar anamma som gör att vi kanske inte ens orkar spela nästa match, och 110% "jag-viker-mig-inte". Jag hoppas verkligen att coachen har lyckats tagga upp truppen ordentligt för jag tror att den här matchen redan nu kan vara en avgörande pusselbit i seriespelandet.

Oavsett hur det går så vet jag att ni kommer att göra ert bästa vargar, och jag viker aldrig från er sida. Lycka till imorgon och glöm inte målgesten rakt in i kameran :) Vi ses!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar