måndag 8 augusti 2016

BKV FÖRLORAR STORT


BKV LEDER MATCHEN - MEN FÖRLORAR MED HELA 7-3

Sorry men jag har inte hunnit med att skriva om gårdagens match, och ska jag vara ärlig så vet jag inte så mycket mer än det jag har läst mig till. Ni kan själva se mer här på NT, VLT, Syrianska och BKV:s hemsidor. Men nog var det en helt sjuk match där ett lag leder med 1-3 och sen släpper in sex raka, tur jag slapp se det, hade varit helt förstörd annars. Och då gör ändå Emil Skogh sitt tredje hat-trick på en vecka, bara det är ju galet i sig, måste vara rekord av något slag., Han äger just nu skytteligan med sex mål före Gutes anfallare Dahlström och Karlbergs Karelius.

Och vi som hade slagläge eftersom Sollentuna bara fick en pinne, försvann division ett tro. Nej killarna kommer att slå alla lag på löpande band nu, det är bara att hoppas på att motståndarna råkar ut för torskfrossa, motvind och krämpor. Känns tungt att förlora för bara andra gången i år men ack så viktig match, och vilka siffror förlustmatcherna har haft, 0-4 och 3-7, ajajaj.

Längtar till lördag kl 16.00 då IK Franke, någon från Västerås ska få sota för det här, eller hur grabbar! Förresten, tre raka matcher mot Västerås-lag, kan vi inte lika bra flytta dit.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar