onsdag 3 augusti 2016

FREDRIK WESSBERG


BLOGGEN LYCKÖNSKAR - FREDRIK WESSBERG

Alltså, det slog ner lite som en bomb hemma hos mig, jag hade nämligen inte en aning om att Fredde Wessberg skulle lämna truppen. Träffade ju honom i söndags efter Västerås-matchen och trodde så klart att jag skulle få se mycket mer av honom. Ja han är och har alltid varit en av mina favoritspelare i BKV med sin energi, jävlaranamma och alltid med i hetluften (lite som killen i bakgrunden, Sebbe Bellander som ju också har försvunnit i år). Fredde lämnar oss för spel i Rimbo IF för att trappa ner på spelandet då motivationen inte riktigt finns där den ska nu för tiden. Ok som tur är så har vi en bra backup och visst ska vi greja det utan Fredde, men det svider att inte få se dig mer i BKV-stället kompis, snyft.

All lycka till i framtiden vare sig det blir på fotbollsplanen eller inte, och jag hoppas verkligen att vi ses någon dag framöver. STORT LYCKA TILL FREDDE!!


(Jag har hundratals bilder på Fredde och här kommer ett litet urval, alla klickbara för större storlek)









"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar