fredag 13 maj 2011

BAKSMÄLLA


URSÄKTA SVORDOMARNA - MEN VILKEN JÄVLA BRAGD

Jag är fortfarande helt lyrisk över gårdagens cup-match mot gästande IFK Norrköping, det var f** på gränsen till årets idrottshändelse. Jajajaja tänker ni, "tagga ner grabben", men jag vet ju att motståndarstartelven lyfter en snittlön på runt 50.000 i månaden, och med bara tanke på det så försök förstå själva. Hade jag coachat Peking så hade jag varit vansinnig på deras spel, uppträdande och inställning. Men BKV gör det så svårt för dom, hög press direkt, no respect och bara mer och mer jävlarannama. Ja jag var faktiskt tårögd ett tag under matchen, och efteråt när alla hade gått hem och jag fick plocka sopor efter er.... TACK GUBBAR!!

Jag tänker inte älta domaren men.... eftersom det inte står att läsa någonstans så får jag väl ta det här. Och då pratar jag ju självklart om det bortdömda 4-4 målet på övertid. Och ja, även om det nu är hands (på Armen hehe), så ser inte varken ass.domaren eller huvuddomaren det. Ingen flaggning, och tecken för mål. MEN när ALLA i ifk springer ut och skriker på linjespringaren så händer något.... ja gissa själva.... kanske bara jag som blir förbannad och alla tycker, whatever det var ju en bra match osv. Men HALLÅ vi torskade! Fega domare är det värsta jag vet, näst efter filmare, old school som man är. Det var bättre förr ;)

GRATTIS BKV, ni har ett bra lag, en bra sammanhållning, bra juniorer, bra idiella krafter, bra stämning. Vi är verkligen på väg framåt, vi har en ny motorväg, och jag bara älskar att vara involverad i det bygget.
ÖS, GLÄDJE och VI-KÄNSLA... det är fan dagens BKV!!

ps. Darra Sandviken ;)


Shit, en bazooka. Hobbyfotograf från Kina!

Gårdages hjältar, minus bänken och ledarna

Fullt krig på den här hörnan

AIK-wannabe-klacken haha... "Bullen till landslaget"

Över tusen pers igår, stort!

Skön bild, rörelse, Ekström, överlappning

Flintskallig pekinesare

Tobbe på språng
 
En ifk-are... typ

MÅÅÅÅL!!!!

BKV-GLÄDJE!

"Var är Bellander", skriker backen... hehe

En bild säger mer än tusen ord.... Överklaga BK ;)

En nöjd snubbe iaf hehe

Festen är slut... VIP-soffan är tom

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

2 kommentarer:

  1. måhända att det var några år sedan jag lirade boll i varget men jag är fortfarande eeeextremt nyfiken på vem som är pennan här. eldsjälar växer inte på trän så kanske vet jag vet vem det är. (kunde inte hitta ett namn nånstans nämligen). hur som. tack för jobbet du gör och det är alldeles utomordentligt trevligt att kunna hålla sig uppdaterad även fast jag är på annan kontintent.

    för övrigt Bellander till landslaget!

    SvaraRadera