lördag 14 maj 2011

MELODIFESTIVALEN

SÅ LÅNGT IFRÅN FOTBOLL MAN KAN KOMMA

Nu börjar Melodifestivalen.... sist jag var i Düsseldorf så gick jag vilse när jag skulle på match, men vi hade kul i alla fall haha. Vilka tror ni vinner ikväll, jag kör på England, Frankrike och Finland. Och NEJ jag gillar INTE schlagers, men oddsa är ju skoj. Är man smart spelar man väl Irland/Ryssland/Sverige, och varför inte ta emot 21 gånger pengarna om Saade vinner. Min favvis får bli I Love Belarus... lite CCCP ;)

ps. "en-timme-senare-korrigering", verkar som min favvis inte ens är med hahahaha. Bra koll man hade liksom.... Go natt! AVGÅ ALLA!!





"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar