måndag 16 maj 2011

ENKÖPING TOG TRE POÄNG


JUNIORALLSVENSKAN RULLAR VIDARE - MED FÖRLUST

Jag var och kollade BKV:a juniorlag ikväll i Enköping, och inte skriver jag detta med någon större glädje tyvärr. Ok att killarna höll jämna steg i första halvlek men i andra rullade ESK in bollarna på löpande band kändes det som. 2-5 är för stora siffror, men så stor skillnad var det inte mellan lagen faktiskt. ESK är väl lite "proffsigare" i sitt agerande och styrs likt robotar från ledarbänken som gapar om manualer och kombinationer, tjattjattjat, men på planen så skämmer inte BKV ut sig trots siffrorna. Jag svor lite för mig själv över att man inte släpper/leverar bollen fortare, för motståndarna hinner nästan alltid emellan, och att man inte är liiiite hårdare. Hoppas i alla fall att ni fick en bra resa hem trots sen måndagskväll och torsk, ni är välkomna hem... till skillnad mot mig som får stanna kvar i "hålan". Bra av Peter att styra upp med buss då chaffisar saknades helt, vi får väl ta det med ordförande sen ;) ;)


Axel glidtacklar så det sjunger i konstgräset

... och vinner bollen hehe

ESK-hörna

Vissa ska alltid vara värst liksom... eller ska han fota snorkråkor?

"Herminator"

Kim får varning för INGENTING

En liten vacker kvälls-sols-bild ;)

Tror ni inte han kom och campade vid mig. Han letar forfarande efter kepsen hehe

Va f** gör Kim

0-5 bakom Jonas

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar