lördag 7 maj 2011

BKV TVÅA I SERIEN


KVARNSVEDEN CHANSLÖSA - BKV KUNDE HA GJORT FEM

Ok det låter kanske lite "störigt" men om ni tänker efter så är inte rubriken helt fel, om bara BKV satt dit straffen som Ekström brände med en "toffelträff", och sen dom där två feta målchanserna i första halvlek. Men jag tycker ändå att man ska vara nöjda med 2-0 vinsten, det är tre sköna poäng och forsatt topp-känning. Matchen i sig var väl ingen höjdare, ja faktiskt lite dålig stundtals, men visst var det planen som gjorde det. Eller? Men det var en fin dag i solen med mycket folk och en hel del händelser som gick utöver det gamla vanliga. Lille Liam som vann 52 (!!) menyer på McDonalds tex efter en bolltävling, eller vad sägs om matchavbrottet i tio minuter och den assisterande domaren som fick bäras av efter att ha vurpat på sidlinjen.

Förresten det var många skador idag, ett tag låg det folk över hela planen och Kvarnsveden drabbades hårdast. Men om man bortser från det så var det som sagt en riktigt bra BKV-dag, jag hoppas det blir en ny imorgon med matchen i Pojkallsvenskan mot IFK Lidingö.

FEM SNABBA
- Matchens lirare blev visst S Bellander som ersatte brorsan, lite skoj tycker jag.
- Bellander nummer tre såg lite slö ut idag, och fick kliva av mållös
- Wessberg och Tobbe satte målen
- Ekström var lysande i första halvlek, bäst tycker jag ;)
- Mitt tips verka "skita sig", Strömsberg 4-1 borta wow? Sollentuna vann dock.

Tack för idag och bra jobbat gubbar!!

Jag återkommer inom kort med mera bilder....

ps.... psst... div2, klicka på bilden så får ni den stora varianten, om ni vill låna ;)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar