lördag 21 maj 2011

OAVGJORT MOT SERIELEDARNA


BKV JOBBADE HEM EN POÄNG - STRÖMSBERG TUNGA

Dagens seriematch mot serieledande Strömsberg slutade 1-1 efter det att gästerna gjort 0-1 redan efter två minuter. Såg ju själv inte matchen pga andra "skitmatcher", så jag ger mig inte in på några analyser osv. Men enligt säkra källor så spelade BKV bra och behöver inte skämmas, en poäng mot ett av topplagen med kanon-form är bra med tanke på att man är nykomling i serien. Strömsberg har fortfarande inte förlorat, sex matcher, tre vunna och tre oavgjorda.... mitt tips.... det håller inte ;)

Pojkallsvenskan slutade med en 2-1 vinst hemma mot FC Gute. Här lyckas laget vända upp underläge till vinst efter mycket om och men. En riktigt bra kämpa-insats gör att man till slut "boxar" ner motståndarna och vinner tre mycket värdefulla poäng. Extra skoj för egen del att Ludwig sätter dit dom, med tanke på att han var mittback i JA igår. Det svänger ;)
Råsunda, AIK - Gefle.... jag gick ut till puben efter 44 minuter, vem vill betala 250 spänn för att se skitspel a´la Brage 1982. Inte jag i alla gall. Har mailat kansliet nu och krävt mina pengar tillbaka, det finns gränser för vad en "trogen" orkar se.

Ludde knoppar in 1-1


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar