söndag 1 maj 2011

BKVBLOGG-ANALYS - DIV 2

KONSTIGT HUR OLIKA MAN TOLKAR - ALLA TYCKER

Efter att ha läst VLT:s matchreferat tre gånger så måste jag bara kommentera det hela med några meningar. Dom skyller 2-2 på försvarsmissar, men vad gör BKV då? Dom får ju två mål... ett självmål från Oskar och en "back-halkning"! Skönt också att man skyller på blåsten haha, för då hörde inte försvararna att målvakten ropade på att "bollen är min", kommunikationsmiss... *host*....

"VIK reste sig efter misstaget" och kvitterar efter ett självmål, och "VIK dominerar men BKV kvitterar efter flipperspel.... *host*

- Bollen dimper ned i bröstet på mig, jag försöker dra iväg den men träffar en kille i deras lag så den studsar tillbaka och hamnar hos en annan kille som klackar den mellan benen på både Karwan (Zarifnejad) och ”Modde” (Marcus Modin). En dubbelklack, säger mittbacken Jonas Sandhagen som var inblandad även i den situationen. Marcus Modin var låst på linjen och hann aldrig se vad som hände.
- Ingen vågar gå upp (i luftduellen), sen packas alla ihop framför mål. Det är hundra personer framför och jag ser ingenting.


Hallå Hönsgård!! 135 på läktaren och 100 framför mål, ta spelar-entre nästa gång gurk-odlare  ;)

BRA JOBBAT BKV, en pinne mot VIK ska stärka bra. Dom har resurser, det har inte vi....

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar