söndag 22 september 2013

NU ÄR DET KLART!


BKV-BLOGG GRATULERAR VARGARNA - "TVÅAN" VÄNTAR 2014

Håller på för fullt att rota bland kvällens bilder efter det att BKV Norrtälje besegrat Bele Barkaby borta med 5-2. Vilket alltså innebär att seriesegern är i hamn, och det trots att två matcher återstår. Fantastiskt skoj att det gick hela vägen, en ruggigt bra insats av samtliga inblandade runt lagmaskinen BKV. Jag är jätte jätteglad för er skull och lite lätt småstolt över att jag själv har fått vara med lite på ett hörn ibland.

Jag ber att få återkomma med mera lite senare, bilder och enklare matchsammanfattning. Det är lite tids-brist här just nu. Men jag lovar att skynda mig så gott jag kan.

GRATTIS VARGJÄVLAR!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar