fredag 6 september 2013

UNIK BORTA


DAGS FÖR UNIK IMORGON - OAVGJORT SENAST

Bortamötet i våras mot Unik slutade mållöst och lagen delade på poängen, nu undrar man lite på förhand hur det ska sluta imorgon. Unik har 4-2-2 hemma, men BKV har ju i och för sig 5-2-1 borta så... Motståndarna har gjort det bra på sistone och vann senast borta mot Vallentuna med 2-0 och innan dess oavgjort mot både Aspudden och Fyris. Faktum är att dom inte har förlorat på en månad nu, och då small det ordentligt med 0-4 mot Täby IS.

Så det här kan bli riktigt tufft, och glöm inte heller att Unik "bara" har sex pinnar upp till kvalplatsen och lär ju vilja ha tre av dom till varje pris imorgon. Tror dock inte att det räcker för dom att nå dit dom vill, men jag har haft fel förr. BKV spelar för en serieseger och jag vet att dom är taggade till tänderna nu, så jag håller tummarna för en vinst imorgon gubbar. KRIGA VILT!

Inför matchen, BKV:s hemsida.


ps. Jag kommer dessvärre inte att vara på plats pga att det har hänt lite tråkigheter, så jag måste bila upp till Östersund tidigt tidigt imorgon bitti. Lite ledsen i båda ögonen om jag säger så :(



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar