lördag 26 september 2015

BKV MOSADE AVESTA

(Foto: Per Lindgren, Avesta AIK)

BKV NORRTÄLJE SPELAR KVAR I TVÅAN - AVESTA NER I TREAN

Brutala 6-0 på bortaplan mot Avesta AIK, BKV var skoningslösa i dagens seriematch. 6-0 innebär att ett nytt kontrakt är säkrat men dessvärre för Avesta så åker man därmed ut årets division två. Jag tycker dock att den klubben förtjänar all cred som finns, man har jobbat hårt, spelarna har krigat och hemsidan är den bästa i hela serien. Jag önskar all lycka till nästa år Avesta, och jag menar det verkligen.

Andreas Bellander 2 mål, Jim och Tom Stahre varsitt, och sen Seger och Bagger på det, ja där har ni målskyttarna idag. Vilka killar. Men åter igen och jag fortsätter att tjata om det, det är en lagmaskin vi pratar om och oavsett vem det är som gör målen så är det bara en liten detalj i det hela. VI är BKV! Jag har dessvärre inte ett dugg att komma med angående matchbilden osv men jag hoppas kunna återkomma med det lite senare (och kanske ett par bilder om det finns). Vill oavsett det ge Anton ett extra plus med tanke på nollan, seriens bästa målvakt... ja jag tror det ;)

GRATTIS GRABBAR!!
(När är festen? :)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar