fredag 14 juni 2013

ASPUDDEN-BILDER


KLOCKAN SLÅR 02.00 - MEN HÄR KOMMER DET BILDER

Så där ja, då var man hemma efter en fjortonmils-resa mitt i natten, lagom kul liksom. Men jag hade det nog betydligt trevligare i min bil än dom där aspuddeiterna hade i sina på vägen hem hehe. Slängde mig på datorn direkt när jag kom hem för att sålla ut lite bilder, så här kommer ett litet gäng i alla fall. Men jag ber på en gång om ursäkt för det något suddiga resultatet men det är skitsvårt att fotografera kvällstid med en kamera man aldrig har använt förut. Men ok, man känner ju i alla fall igen ansiktena på en del av vargarna, alltid något. Förresten, jag ler fortfarande... vilken slakt :)

Vill ni se något riktig vackert, klicka HÄR!


Kapten Swahn dundrar ner gnällspiken #10

Andrés ständigt på språng... och nej du ska inte till Bajen!!!!!


Bra med folk idag, och ibland lät det ju lite också. 411 pers tror jag det var.

Kling och Klang

Som sagt, ständigt på språng.... och kör över de mesta.

Det förlösande 1-0 målet i min 26, Andreas Lindström (min "lirare" idag tror jag)

Varg-glädje!

2-0 i 34:e av Andrés Thorleifsson... och målvakten grinar.

Alltid duktige Fredrik Wessberg

Lindström flög fram överallt

Tunge Henke på mitten slet som ett djur i regnet.

Men vänta nu... nejdå, tycker det var helt rätt att Swahnen fick "axla manteln" idag.

Bagger nersparkad av #2

Och på frisparken smäller Kim Askebris dit 3-0, min 51.

Och här kommer Simon Sellin i 74:e minuten och smeker in "fyran"... var det i krysset?

Älskar målgesten på BKV:arn i bakgrunden medans Simon firar på sitt vis.

Ops, 5-0 i 81:a, Andrés igen! Nu var det på gränsen till pinsamt för Aspudden.

Här kapas Svecke bakifrån i straffområdet, strax innan bollen rann ut vid kortlinjen strax till vänster. Domaren väljer att döma det hela till att bollen var ur spel men varnar ändå #10... för andra gången i matchen. Borde ha varit straff men men..... FEM - NOLL liksom ;)

"Vaddå, jag... JAG?"

Skulle INTE vilja åka i hans bil hem efter matchen... skulle ju bli "ihjäl-gnälld"

Fem - Noll signalerar back-giganterna, S-Bella (som tog över efter D-Bella) och Micke Swahn.

Och helt plötsligt dyker lins-lusen A-Bella upp hahaha


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar