fredag 28 juni 2013

NY NIKON

 
ÄNTLIGEN HAR DEN LANDAT - NU BLIR DET "SKJUTA" AV

En liten färsk bild på nya "pärlan" som nu äntligen har landat här hemma efter en lång resa, så jag har lilla julafton idag. Med lite tur och en jävla massa tålamod så kanske jag kan lyckas skruva ihop den gamla som tog runt 40.000 bilder (16.900 BKV) också men oddsen på att det ska komma att ske är skyhöga. Lite som att Djurgårn kommer att vinna Allsvenskan i år ;) Men men spela roll, nu är det bara att "damma på" igen... var är matchen??

Nä visst fan, det var visst semester för alla fotbollsspelare just nu. Då passar väl jag på att dra upp till stugan i Jämtland då och kanske plågar er med lite privat-bilder framöver, björnskit, hjortron, snö, mina uppfiskade 10-kilos öringar. Ha en skön semester allihopa så hörs vi snart igen.

ps. Tack en än gång till mina sponsorer i A-laget. Ni är för sköna!! :)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar