torsdag 20 juni 2013

GLAD MIDSOMMAR


BKV-BLOGG ÖNSKAR ALLA - EN TREVLIG MIDSOMMAR

Som ni redan vet så tar nu serien lite sommaruppehåll, men det gör inte bloggen. Här kommer det att komma lite smått och gott under sommaren i alla fall, så håll lite koll. Tror bland annat att det kan komma att bli lite spelarinformation, profiler och diverse fakta... men som sagt, inga matchbilder på ett tag nu. Vargarna laddar batterierna och suger på den där härliga karamellen som just nu innebär att BKV Norrtälje aka Lagmaskinen leder serien, är obesegrade och är laget som alla fruktar.

Imorgon är det Midsommarafton och jag vill passa på att önska er alla en underbar kväll och helg.  TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!!! 


Förresten, jag bara måste berätta att jag blev lätt tårögd idag när laget överräckte lite sponsring till mig på sin trivselkväll. Det hade jag aldrig trott, vilken överraskning. Ett jättejätte-tack till Andrés, Andreas L, D-Bella, Anton, Oskar, Hauta, Bagger, Pettsson, Swahn, Henke, Johannes, Fredde och A-Bella.... ni vet att jag älskar er ;)

Och så några bilder från kvällen.....


Sportchefen kom upp med "värsta spelet" innehållandes Dagis-race, Jockey-språng osv... jag hann se Stork-dansen och där torskade hans lag så det bara sjöng om det.

Några av mina HÄLTAR!!
Fredde, Pettsson, Andreas L, Bagger och A-Bella

Hauta drar reglerna och säger åt Andreas att "Kom ihåg att du ska plocka röda brickor", varpå sportchefen Tobbe (till höger) sen springer iväg och plockar... ja just det, dom röda brickorna. Och förlorar! (typ)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar