onsdag 26 juni 2013

#14 KIM ASKEBRIS



INTERVJU MED KIM - PÅ 90 MINUTER UPPLAND

HÄR kan du läsa en färsk intervju med vår mittfältskrigare Kim, en sjukt ödmjuk kille som man verkligen kan lita på. Har haft med honom i bilen några gånger på väg till och från diverse matcher i Juniorallsvenskan och han bjuder alltid på sig själv. Tycker personligen att han har växt ännu mer som fotbollsspelare under 2013 och jag tycker mig se en "oslipad diamant" här. Resurser finns  :) Förresten, ni har väl noterat att han kan växla från Mr Hyde till Dr Jekyll mitt under match. Det gillar jag!

Tre snygga mål så här långt i år och två varningar på det, 895 minuter på planen under alla elva omgångarna. Bara dom siffrorna talar ju sitt tydliga språk. Jag tror vi får se mycket mer av Kim i höst. Kul!
ps. Men du.... Arsenal? ;)


Några bilder på Kim in action.... klicka på bilderna för större format.










"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar