lördag 1 juni 2013

DIVERSE INFÖR SÖNDAG


MISSAR TYVÄRR VARGARNA IMORGON - DEPPAR

Jag hade tänkt dra mot Åkersberga imorgon och kolla in mina sköna vargar kicka boll, men så blev jag påmind om att "vissa" fyller i år i familjen och att det skulle firas lite ute i stugan. Så för husfridens skull så blir till att dra på sig kockmössan och elda upp grillen, välkomna folk och bjuda på cigarrer till konjaken. Trevligt trevligt... men hallå... det klart jag kommer att vara uppkopplad och kolla in live-rapporteringen hela tiden. Tackar BKV-redaktionen Svenska Fans på en gång för eminent BKV-arbete, och även för en riktigt bra intervju med Kung Andrés (gnagarn ;) som ni kan läsa HÄR.

KOM IGEN NU VARGAR, SMISKA ÅKERSBERGA.... HÅRT!!
(och jag skickar en fet cred till er fans som åker på bortamatch, ni är grymma!)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Läs lite mer om morgondagens match på dessa länkar:
Österåkersbloggen.
BKV:s hemsida


Dagens matcher:
Älvsjö - Vallentuna  2-0
(Helt omöjligt att tippa, men Älvsjö nu upp över kvalstrecket)
UNIK - Fyris  2-3
(Fyris ny tabell-trea nu, vilken skräll... eller?)
Bälinge - Aspudden  0-2
(Aspudden återtog serieledningen tyvärr, verkar svåra)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar